مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 02:502020-12-15پزشكي

ارتباط علوم اجتماعی با ارتقاء سلامت نیازمند نگاه ویژه است


معاون دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، نقش علوم انسانی و اجتماعی را بسیار حائز اهمیت دانست و دانشگاه علوم بهزیستی را سرآمد این علوم در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا خرم خورشید، گفت: نقش علوم انسانی در توسعه کشور، مهم تر از علوم پزشکی و مهندسی است، اما به دلیل درآمدزایی علوم پزشکی و مهندسی، این تصور اشتباه بر نقش و تأثیرگذاری این علوم در جامعه نیز جاری شده است.

و حتی جوانانی که از ایران و دیگر کشورها، به کشورهای پیشرفته مهاجرت می کنند، مشتاق ادامه تحصیل در رشته های علوم پزشکی و مهندسی هستند.

وی افزود: در صورتی که هم اکنون نخبگان و جوانان در کشورهای پیشرفته دنیا، به سمت علوم مدیریتی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هدایت می شوند، چرا که معتقدند، اگر نیروهای جوان در علوم انسانی و اجتماعی پرورش یابند، می توانند مدیران توانمند آینده برای اداره بخش های مختلف کشورشان باشند.

خرم خورشید تصریح کرد: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که در مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی کشور و تحت نظارت وزارت بهداشت قرار دارد، تفاوت منحصر به فردی به لحاظ فعالیت در حیطه علوم توانبخشی و علوم اجتماعی نسبت به دانشگاه های علوم پزشکی دارد و گستردگی رشته های علوم اجتماعی در این دانشگاه و ارتباط آنها با سلامت و رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط علوم اجتماعی با ارتقاء سلامت نیازمند نگاه ویژه است

ارتباط علوم اجتماعی با ارتقاء سلامت نیازمند نگاه ویژه است