مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 05:002020-12-16اقتصادي

تحقیق و تفحص باید از کل زنجیره تولید فولاد کشور انجام شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به نقش حیاتی و استراتژیک فولاد مبارکه در اقتصاد کشور، گفت: همه ما باید از شفافیت و روشن شدن جوانب مختلف امور استقبال کنیم، - ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به نقش حیاتی و استراتژیک فولاد مبارکه در اقتصاد کشور، گفت: همه ما باید از شفافیت و روشن شدن جوانب مختلف امور استقبال کنیم، اما به نظر می رسد مطرح شدن موضوع تحقیق و تفحص فولاد مبارکه برپایه برخی مسائل سیاسی است.

حسن قاضی عسگر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه فولاد مبارکه به عنوان یکی از صنایع مادر کشور در اصفهان مستقر است، اظهار کرد: این صنعت فروش ورق تولیدی خود را از طریق بورس انجام می دهد، البته قرار است تمام فروشندگان و تولیدکنندگان ورق محصولات خود را در بورس عرضه کنند که این موضوع همچنان محقق نشده است.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از صنایع کشور وابسته به فولاد مبارکه هستند، همچنین تعداد بالایی اشتغال نیز در استان و کشور وابسته به این صنعت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ابراز امیدواری کرد، با همت این صنعت و صنایع دیگری که مصرف آب دارند، آب خلیج فارس به اصفهان منتقل شود تا بخشی از کمبود آب استان از این طریق جبران شود، هم چنین طی چند سال گذشته مجموعه فولاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص باید از کل زنجیره تولید فولاد کشور انجام شود

تحقیق و تفحص باید از کل زنجیره تولید فولاد کشور انجام شود