مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-16سياسي

پرداخت زکات مستحبی توسط مرکبات داران ریگانی


مرکبات داران بخش گنبکی ریگان با پرداخت زکات مستحبی به یاری نیازمندان در شب یلدا شتافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، علی رکن آبادی اظهار داشت: همه ساله با نزدیک شدن به شب یلدا و در فصل برداشت مرکبات، کمیته امداد نسبت به جمع آوری زکات مستحبی اقدام می کند و خیران و نیکوکاران هم با رضایت کامل خود زکات مستحبی محصول خود را می پردازند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ریگان تصریح کرد: زکات محصول مرکبات در شب یلدا در بین نیازمندان، فقرا و خانوادهای ایتام شهرستان قرار داده خواهد شد.

وی عنوان کرد: تا کنون بیش از یک تن مرکبات از مرکبات داران بخش گنبکی جمع آوری شده است و با استقبالی که دیده می شود تا شب یلدا شاهد افزایش میزان این زکات خواهیم بود.

حجت الاسلام هاشم زهی مسئول زکات کمیته امداد شهرستان ریگان هم گفت: در فصل برداشت مرکبات کشاورزان بخش گنبکی نسبت به پرداخت زکات مستحبی محصول خود اهتمام جدی دارند.

وی اظهار کرد: تیم های کمیته امداد شهرستان با مراجعه به باغ های مرکبات نسبت به جمع آوری زکات مستحبی مرکبات اقدام می کنند تا در شب یلدا در اختیار خانواده های زیر پوشش کمیته امداد قرار گیرد.

هاشم زهی تصریح کرد: کشاورزان ریگانی همان گونه که نسبت به پرداخت زکات خرما توجه خاصی دارند، مرکبات خود را با پرداخت زکات مستحبی بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت زکات مستحبی توسط مرکبات داران ریگانی

پرداخت زکات مستحبی توسط مرکبات داران ریگانی