مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-16اقتصادي

رشد 40 درصدی جابجایی مرسولات در اردبیل


در سالجاری جابجایی مرسولات در استان اردبیل با جهش 40 درصدی روبه رو بوده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل پست استان اردبیل گفت: در سالجاری جابجایی مرسولات در استان اردبیل با جهش 40 درصدی روبه رو بوده است.

جوادی 25 آذر در نشست بررسی مشکلات پست شهرستان اردبیل اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار مرسوله پستی در استان اردبیل جابجا شده که با یک ترافیک متفاوتی نسبت به گذشته در این حوزه روبه رو هستیم.

وی تصریح کرد: در ماه های اخیر و به دنبال شیوع بیماری کرونا و خانه نشینی مردم، مرسولات پستی و جابجایی آنها 40 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: اکثر مردم خریدهای خود را با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می دهند که این کار به رونق فعالیت پست منجر شده است.

جوادی افزود: همکاران ما با رعایت تمامی پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در سه شیفت و از ساعت پنج صبح تا 22 شب فعالیت می کنند و در کنار مدافعان سلامت، سعی و تلاششان بر این است تا زنجیره شیوع بیماری قطع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: خرید اینترنتی و جابجایی آن از طریق پست با استقبال مردمی روبه رو شده و ما سعی و تلاشمان بر این است تا در همه شهرستان ها این کار را بنا به تقاضای عموم مردم و مشتریان انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 40 درصدی جابجایی مرسولات در اردبیل

رشد 40 درصدی جابجایی مرسولات در اردبیل