مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-16اجتماعي

اوج فعالیت سامانه بارشی طی «امروز» در کرمانشاه/ موج دوم این سامانه ضعیف تر است


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اوج فعالیت سامانه ای بارشی را طی امروز تا اوایل صبح فردا پیش بینی کرد و گفت: موج دوم این سامانه ضعیف تر است و تاثیر آن را از فردا پنجشنبه تا صبح روز شنبه هفته آینده شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، محمد خسروی امروز در جمع اصحابرسانه در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان، اظهار داشت: تحت تاثیر موج اول از سامانه بارش زای فعال مستقر در جو منطقه هوای استان تا 24 ساعت آینده ابری، همراه با بارندگی در بعضی ساعات با وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق و در پاره ای از نقاط در ارتفاعات و گردنه ها و همچنین نواحی سردسیر با بارش برف خواهد بود.

وی اوج فعالیت سامانه ای بارشی را طی امروز تا اوایل صبح فردا پیش بینی کرد و ادامه داد: بارش در پاره ای از نقاط به ویژه در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان همچون شهرستان های کنگاور، سنقروکلیایی، هرسین، صحنه، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر، کرمانشاه و اسلام آباد غرب با آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب هم همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: موج دوم این سامانه ضعیف تر است، فردا پنجشنبه تا صبح روز شنبه هفته آینده در پاره ای از نقاط باعث بارش موقت باران و در نواحی سردسیر رگبار برف و در پاره ای از نقاط تشکیل مه (در صبح روز پنجشنبه) خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج فعالیت سامانه بارشی طی «امروز» در کرمانشاه/ موج دوم این سامانه ضعیف تر است

اوج فعالیت سامانه بارشی طی «امروز» در کرمانشاه/ موج دوم این سامانه ضعیف تر است