مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-16اقتصادي

هیات وزیران در بودجه 1400 برای گردشگری، یارانه لحاظ کنند


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس ارائه یارانه به فعالان صنعت گردشگری به ویژه در بخش انرژی را برای رونق و توسعه این بخش در کشورمان ضروری خواند.

- ایسنا/یزد دبیر فراکسیون گردشگری مجلس ارائه یارانه به فعالان صنعت گردشگری به ویژه در بخش انرژی را برای رونق و توسعه این بخش در کشورمان ضروری خواند.

یکی از مشکلاتی که بعضاً فعالان صنعت گردشگری با آن روبرو هستند، تعرفه هایی است که برای انرژی و سایر خدمات به آن ها ارائه شده و در حالی باید این تعرفه ها برای فعالان این صنعت کمتر باشد که در قالب تعرفه ی صنعتی برای آنها لحاظ می شود و از طرفی نیز دستگاه های خدمات رسان هم حتی در شرایط رکود گردشگری ناشی از شیوع کرونا بعضا حاضر به همراهی با این صنف نیستند.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و دبیر فراکسیون گردشگری مجلس در گفت وگو با خبرنگار ایسناراجع به این موضوع خاطرنشان می کند: گردشگری، یک صنعت نوپا و تازه تاسیس در کشور ایران است و دولت باید برای این صنعت یارانه اختصاص بدهد.

وی با تاکید بر این که باید برای کمک به رونق و توسعه گردشگری در کشورمان کاهش هزینه های فعالان این بخش از سوی دولت کاهش یابد، افزود: دولت باید سوبسیدهای لازم را خصوصاً در مورد تعرفه های خدماتی مانند برق، آب و گاز به صنعت گردشگری ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات وزیران در بودجه 1400 برای گردشگری، یارانه لحاظ کنند

هیات وزیران در بودجه 1400 برای گردشگری، یارانه لحاظ کنند