مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-16اجتماعي

رانندگان زنجانی جان را در جاده ها جا نگذارند


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگی ایمن، خطر جاده غیراستاندارد را صفر می کند.

- ایسنا/زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگی ایمن، خطر جاده غیراستاندارد را صفر می کند.

جواد یوسفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تحلیل آمارهای سوانح جاده ای نشان می دهد نقش جاده در بروز تصادفات بیش از 10 یا 15 درصد نبوده و شاید سهم خودرو نیز حداکثر تا 15 درصد باشد اما در عین حال عامل انسانی 70 درصد در وقوع تصادف نقش داشته است و باید در ارتقای فرهنگ رانندگی و پای بندی به قوانین بیشتر تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین عامل تصادف در آزادراه های استان خواب آلودگی، خستگی و رعایت نکردن نکات ایمنی توسط راننده است، عنوان کرد: در سایر محورها نیز علاوه بر خواب آلودگی، سرعت زیاد، فاصله نامناسب با خودروی جلویی و نداشتن توان کنترل وسیله نقلیه موثر بوده و شوک های رانندگی ناشی از وقوع سانحه بر شدت تصادف افزوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با تاکید بر اینکه مردم نباید در جاده های فرعی با سرعتی معادل یک بزرگراه رانندگی کنند، تصریح کرد: تقاطع محورهای اصلی و فرعی نیز از نقاط پرتصادف به شمار می رود اما همین موضوع با کم کردن تصادف با نزدیک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان زنجانی جان را در جاده ها جا نگذارند

رانندگان زنجانی جان را در جاده ها جا نگذارند