مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-16اجتماعي

550 دستگاه بخاری بین نیازمندان توزیع شد


رییس کمیته امداد اداره الموت شرقی گفت: با آغاز فصل سرما در 550 دستگاه بخاری و آبگرمکن گازی میان نیازمندان روستاهای الموت شرقی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مجید رشوند، رییس کمیته امداد اداره الموت شرقی بیان کرد: بخش الموت از جمله مناطق سردسیر و در عین حال محروم استان قزوین است و معمولا برودت هوا در این منطقه نسبت به سایر مناطق استان زودتر احساس می شود.

وی ادامه داد: با توجه به گازرسانی انجام شده به روستاهای منطقه، با هماهنگی به عمل آمده موضوع تأمین لوازم خانگی گازسوز برای نیازمندان با جدیت پیگیری شد تا این خانواده ها بتوانند از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.

رییس کمیته امداد اداره الموت شرقی اضافه کرد: براساس قوانین جاری کشور هر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی یک بار می تواند از معافیت کامل برای دریافت انشعاب گاز بهره مند شود که این موضوع برای مددجویان تحت حمایت در این روستاها پیگیری شده است.

وی افزود: در حال حاضر با پیگیری های انجام شده برای 700 خانواده تحت حمایت لوله کشی گاز انجام شده که 500 خانواده با نصب کنتور شبکه گاز شهری وصل شده اند.

رشوند عنوان کرد: پس از بهره مندی از انشعاب رایگان، موضوع تأمین لوازم خانگی گازسوز ضروری این عزیزان در دستور کار قرار گرفته و با پیگیری ها انجام شده بخش قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 دستگاه بخاری بین نیازمندان توزیع شد

550 دستگاه بخاری بین نیازمندان توزیع شد