مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-16اجتماعي

رفع تصرف 110 هکتار از اراضی ملی آستارا/114 پرونده تشکیل شد


سرپرست اداره منابع طبیعی آستارا با اشاره به رفع تصرف 110 هکتار از اراضی ملی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: 114 پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

- محمد جعفر گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 100 نفر از بسیجیان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان و سازمان های مردم نهاد به عنوان همیار طبیعت برای حفاظت از منابع ملی با این اداره همکاری می کنند، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت همیاران طبیعت مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند و مراحل صدور کارت نیز در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه دوستداران منابع طبیعی به طور داوطلبانه و به قصد خدمت، سازماندهی می شوند تا در قالب همیار طبیعت دانش آموز، همیار طبیعت مروج و همیار طبیعت محافظ به طور افتخاری در حراست از عرصه های منابع طبیعی همکاری کنند، افزود: حفاظت از منابع طبیعی سیاست اصلی این اداره است و قانون گریبان متصرفان، قاچاقچیان و متعرضان به منابع ملی را می گیرد و مانع دست درازی آنها به اراضی ملی می شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت با کمترین امکانات از جنگل ها و اراضی ملی صیانت می کنند و تأمین خودروی اطفای حریق و نیروی انسانی برای منابع طبیعی آستارا در برنامه کاری است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 110 هکتار از اراضی ملی آستارا/114 پرونده تشکیل شد

رفع تصرف 110 هکتار از اراضی ملی آستارا/114 پرونده تشکیل شد