مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-16فرهنگي

هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت؛ هنرهای نمایشی را زنده کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی، کارشناس فرهنگ و هنر و مدیر روابط عمومی بنیاد روایت فتح گفت: متأسفانه مدت هاست که عرصه هنر های نمایشی، - هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت؛ هنرهای نمایشی را زنده کرد در شرایطی که هم به دلیل شیوع ویروس کرونا و هم ضعف مدیریت دولتی در حوزه هنرهای نمایشی، تئاتر کشور مدت هاست که در رخوت و تعطیلی به سر می برد، هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از دیروز سه شنبه 25 آذر آغاز و موجب زنده شدن تئاتر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی، کارشناس فرهنگ و هنر و مدیر روابط عمومی بنیاد روایت فتح گفت: متأسفانه مدت هاست که عرصه هنر های نمایشی، وضعیت اسفباری را پشت سر می گذارد؛ به دلیل بی تدبیری ها و اعمال سیاست های ناامید کننده، می توان گفت که امروز دیگر چیزی به نام تئاتر در کشورمان باقی نمانده است! با توجه به این شرایط تنها طلایه دار هنر های نمایشی در ایران امروز، جریان تئاتر مقاومت است که این روز ها در قالب هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت روی صحنه آمده است.

هر چند که به خاطر سیاست گذاری اشتباه متولی مدیریت تئاتر، یعنی مرکز هنر های نمایشی وزارت ارشاد، سهم تئاتر مقاومت در اجرای صحنه ای نمایش ها - تا قبل از شیوع ویروس کرونا - بسیار اندک بود، اما به رغم بی مهری ها، امروز این تئاتر مقاومت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت؛ هنرهای نمایشی را زنده کرد

هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت؛ هنرهای نمایشی را زنده کرد