مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-16سياسي

پاسخ شهرداری اصفهان به اعتراض کارکنان: قراردادهای شرکتی تجمیع می شود


مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: تجمیع قراردادهای کارکنان شهرداری از 8 شرکت به دو شرکت بعد از سه سال پیگیری برای هماهنگ سازی و توزیع عادلانه پرداخت ها و مزایا اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمود حسینی با اشاره به اینکه با تلاش ها و پیگیری اداره کل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان و کمک های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان، ساماندهی کارکنان شرکتی شهرداری اصفهان در مسیر اجرا قرار گرفت، اظهار داشت: طی سه سال گذشته تلاش شد تا قرارداد همه کارکنان شرکتی در حداکثر دو شرکت تجمیع تا طی کردن مراحل بعدی برای ساماندهی آسان تر و هموارتر شود، این کار با سختی زیادی انجام شد، اما اتفاق ارزشمندی برای کارکنان تأمین نیرو شهرداری است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس این اقدام، پایان سال گذشته تعداد بیش از 8 شرکت طرف قرارداد به حداکثر 4 شرکت رسید و در سال جاری نیز به 2 شرکت کاهش یافت، افزود: با این تصمیم پرداخت ها به کارکنان هماهنگ و رفاهیات به صورت عادلانه تر توزیع می شود.

وی گفت: هدف ما انتخاب شرکت های طرف قرارداد از شرکت های وابسته به شهرداری بود که دو شرکت شهر و کار با 25 درصد و نیک اندیش با 100 درصد سهم شهرداری، بعد از طی مراحل قانونی برنده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شهرداری اصفهان به اعتراض کارکنان: قراردادهای شرکتی تجمیع می شود

پاسخ شهرداری اصفهان به اعتراض کارکنان: قراردادهای شرکتی تجمیع می شود