مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-16سياسي

ناگفته هایی از پشت پرده مونولیت ایران


هدف از این کار مطرح شدن ایران در این ترند جهانی بود و این که در کنار خبرهای بد و ناگواری که هر روز از ایران به گوش می رسد، این بار نام ایران با خبری متفاوت و جذاب تکرار شود.

- عصر ایران - روز بیست و چهارم آذر ماه سال جاری خبر دیده شدن نهمین مونولیت دنیا در ایران به همراه عکس هایی از آن پخش شد و واکنش ها و تحلیل های متفاوتی به دنبال داشت.

ماجرا از جایی جالب تر شد که خبرنگاران برای دیدن مونولیت به محل نصب آن رفتند و به جای آن با تخته ای چوبی مواجه شدند.

اما واقعیت مونولیت ایران چه بوده است؟ دکتر امیر هوشنگ کمالی فرد، استراتژیست رسانه ای این پروژه، در گفتگو با عصر ایران ماجرا را برایمان توضیح داد.

به گفته وی، این مونولیت به همت و هزینه شخصی دکتر شهریار شفیعی ، بنیان گذار آکادمی برند ایران، استاد دانشگاه و متخصص برندسازی، ساخته و در ملکی شخصی در نیکنام ده جاجرود نصب شد.

کمالی فرد افزود: هدف از این کار مطرح شدن ایران در این ترند جهانی بود و این که در کنار خبرهای بد و ناگواری که هر روز از ایران به گوش می رسد، این بار نام ایران با خبری متفاوت و جذاب تکرار شود.

دکتر شهریار شفیعی دکتر کمالی فر با اشاره به خرافه هایی که درباره مونولیت های قبلی رواج یافته بود گفت: با انتشار خبرهای 8 مونولیت پیشین، برخی افراد آن را به موجودات فضایی نسبت می دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از پشت پرده مونولیت ایران

ناگفته هایی از پشت پرده مونولیت ایران