مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-16سياسي

مذاکره شهرداری شازند با قرارگاه سازندگی خاتم به منظور اجرای 7 طرح عمرانی


ساخت فرهنگسرا، مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی و پروژه دریاچه از جمله پروژه های شهر شازند بوده و در مورد 7 پروژه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حال مذاکره و هماهنگی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از سال 68 بر مبنای اصل 147 قانون اساسی تشکیل شد که در این مدت نیز در زمینه شتاب در اجرای پروژه های عمرانی نقش ویژه ای داشته است.

در اکثر پروژه های بزرگ و مهم کشور حضور پررنگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که زیرمجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شده، مشهود است.

نیروی انسانی متخصص، امکانات و تجهیزات پیشرفته سبب شده تا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) آمادگی کامل در انجام پروژه های مهم را داشته و با رعایت استانداردهای نوین در حداقل زمان مراحل اجرایی پروژه ها را تکمیل کند.

به گفته مسئولان، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در استان مرکزی 11 پروژه مهم را به سرانجام رسانده و تعدادی نیز در دست اقدام دارد؛ شهرستان شازند نیز از برکات و توانمندی این قرارگاه بی بهره نمانده و مقرر شده تا در مورد چند پروژه مهم در این شهرستان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) مذاکره و تفاهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره شهرداری شازند با قرارگاه سازندگی خاتم به منظور اجرای 7 طرح عمرانی

مذاکره شهرداری شازند با قرارگاه سازندگی خاتم به منظور اجرای 7 طرح عمرانی