مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-16اقتصادي

8 پرونده برای متخلفان بازار مرغ تشکیل شد/ محکومیت 8 میلیارد ریالی متخلفان


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: طی بازدیدهای به عمل آمده، برای متخلفان بازار مرغ 8 پرونده تشکیل شده و تا کنون سه پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

- محمدرضا عمرون امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در راستای اجرای مصوبات تنظیم بازار کشور و استان مبنی بر تعیین نرخ مرغ گرم به قیمت هر کیلو 20 هزار و 400 تومان به لحاظ عدم همکاری تعدادی از مرغداران موضوع در دستور کار قرار گرفت و گشت های مشترک به همراه نمایندگان این اداره کل، نمایندگان جهادکشاورزی، سازمان صمت، نیروی انتظامی و دامپزشکی برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: از تعداد 96 واحد مرغداری در سطح استان بازرسی شد و تعداد 8 فقره پرونده برای متخلفان تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل و ادارات تابع ارسال شد.

عمرون اظهار کرد: با توجه به ضرورت رسیدگی فوری به این پرونده ها تاکنون  3 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان ضمن الزام برای عرضه کالا به نرخ رسمی به پرداخت مبلغ بیش از 8 میلیارد ریال به عنوان جزای نقدی در حق دولت نیز محکوم شده اند.

وی ادامه داد: با تمهیدات به عمل آمده در دو هفته گذشته قیمت مرغ به نرخ مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت و با افزایش کشتار رسمی سعی بر این است که عرضه مرغ به قیمت مصوب به صورت مستمر انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پرونده برای متخلفان بازار مرغ تشکیل شد/ محکومیت 8 میلیارد ریالی متخلفان

8 پرونده برای متخلفان بازار مرغ تشکیل شد/ محکومیت 8 میلیارد ریالی متخلفان