موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-16اجتماعي

احداث پناهگاه نگهداری سگ های بدون صاحب در نهاوند


شهردار نهاوند از احداث پناهگاه ویژه برای نگهداری سگ های بدون صاحب در نهاوند خبر داد.

- محمد حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به احداث پناهگاه ویژه برای نگهداری سگ های بدون صاحب در نهاوند اظهار کرد: این کار در راستای کنترل سگ های ولگرد و در خارج از شهر انجام می شود.

وی گفت: از آنجا که سگ های بدون صاحب در سطح شهر اغلب عامل ایجاد مشکلات و آلودگی های محیطی و بیماری می شوند لذا بجای تلف کردن آنها، شهرداری این حیوانات را جمع آوری و در فضایی به دور از شهر نگهداری خواهد کرد.

   شهردار نهاوند گفت: برای اجرای شدن این طرح زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع در نظر گرفته شده که دور تا دور آن فنس کشی شده و سگهایی که به صورت روزانه از سطح شهر جمع آوری می شوند در این مکان نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پناهگاه در آینده نزدیک به اتمام می رسد افزود: طرح ساماندهی سگ های بی صاحب و نگهداری از آنها در مکانی مشخص می تواند ضمن جلوگیری از انتقال بیماری در محیط های مختلف به سالم سازی محیط نیز کمک کند.

حسین پور گفت: جلوگیری از شیوع امراض مسری انسانی و حیوانی و جمع آوری حیوانات بدون صاحب ، مریض و مزاحم از وظایف شهرداری است که در همین راستا سگ های ولگرد پس از زنده گیری به محل نگهداری انتقال داده شده و در صورت بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پناهگاه نگهداری سگ های بدون صاحب در نهاوند

احداث پناهگاه نگهداری سگ های بدون صاحب در نهاوند