مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-16سياسي

هجمه به دستگاه قضا نباید در برخورد با مجرمان تأثیر داشته باشد


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در اینکه عده ای در صدد تخریب دستگاه قضایی هستند و آبادی خودشان را در نابودی آن می دانند شکی نیست ولی این هجمه ها نباید برخورد مسؤولان قضایی با افراد متخلف به ویژه متخلفان کلان را مورد تأثیر قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسؤولان ارشد دستگاه قضایی قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تشکر از زحمات دستگاه قضا خدمت در قم را به عنوان حرم اهل بیت(س) کار بسیار پر ارزشی و خطیری دانست.

وی افزود: علاوه بر این که قم حرم اهل بیت علیهم السلام است، متصل به حوزه علمیه، مراجع عظام و خاستگاه انقلاب اسلامی نیز است و این عناوین که شهرهای دیگر فاقد آن هستند باعث می شود کار اینجا را خیلی پر اهمیت و سخت کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز کرد: در اینکه عده ای در صدد تخریب دستگاه قضایی هستند و آبادی خودشان را در نابودی آن می دانند شکی نیست ولی این هجمه ها نباید برخورد شما و دیگران مسؤولان قضایی با افراد متخلف به ویژه متخلفان کلان را مورد تأثیر قرار دهد.

وی با اشاره به محرومیت قضات نسبت به برخی از فعالیت های عمومی در جامعه گفت: در کنار محرومیت هایی که در جهاتی برای شما وجود دارد، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه به دستگاه قضا نباید در برخورد با مجرمان تأثیر داشته باشد

هجمه به دستگاه قضا نباید در برخورد با مجرمان تأثیر داشته باشد