مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-16اقتصادي

«طرح تفصیلی» مشهد همچنان در ابهام؛ تذکر در انتظار شهردار/ گره 14 ساله باز می شود؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، از غائله الحاق سه هزار هکتار اراضی کشاورزی در طرح منفصله توس و شاهکار اداره کل راه و شهرسازی در این قصه که بگذریم، تهیه طرح های تفصیلی هفتگانه مشهد هم از آن هفتخوان های شهرسازی کلانشهر مشهد است که بعد از سا ل ها همچنان بر زمین مانده است.

نبود طرح های تفصیلی مهم ترین چالش شهرسازی مشهد  دوشنبه همین هفته بود که معاون دادستان در نشست با اصحاب رسانه از این موضوع گلایه کرد و گفت: طرح های تفصیلی مشهد قرار بود تا دی ماه امسال آماده شود اما در این خصوص با سلیقه ای عمل کردن، هنوز این طرح ها آماده نشده است.

قاضی ولی قنبری راد، نبود طرح های تفصیلی را مهم ترین چالش پیش روی مشهد عنوان کرد و افزود: اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری مشهد باید در حوزه طرح های تفصیلی پاسخگو باشند، اینکه طرح های تدوین شده رد و مشاوران خلع ید شوند تحمیل هزینه به شهر است.

استیضاح شهردار مشهد در صورت آماده نشدن طرح تفصیلی مسئله ای بود که رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد در گفت وگویی که اوایل تیرماه امسال با وی داشتیم صراحتا عنوان کرد.

محمدهادی مهدی نیا در آن مصاحبه تصریح کرد: اگر شهرداری مشهد به تعهدی که برای تحویل طرح های تفصیلی هفتگانه داده عمل نکند، در مرحله بعد سوال از شهردار در صحن علنی خواهم داشت و طبق ماده 68 آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح تفصیلی» مشهد همچنان در ابهام؛ تذکر در انتظار شهردار/ گره 14 ساله باز می شود؟!

«طرح تفصیلی» مشهد همچنان در ابهام؛ تذکر در انتظار شهردار/ گره 14 ساله باز می شود؟!