مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-16اقتصادي

تشکیل 7 انجمن تخصصی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از ضرورت رفع مشکلات حوزه صادرات در شرایط کنونی و تشکیل هفت انجمن تخصصی محصولات کشاورزی در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رسول جلیلی در جلسه شورای راهبردی بخش کشاورزی استان که به منظور سازماندهی و تشکیل تشکل های کشاورزی در قالب انجمن های تخصصی و محصولی، در سالن جلسات ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی با تولید یک سوم سیب کشور مقام اول تولید را به خود اختصاص داده که در حال حاضر با توجه به ذخیره سازی بیش از 750 هزار تن سیب درختی در سردخانه های استان، باید هر چه سریعتر موانع صادراتی این محصول تسهیل و دستگاه های متولی در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند تا زحمات یکساله کشاورزان به هدر نرفته و معیشت آنان به خطر نیفتد.

وی تصریح کرد: با توجه به کیفیت مناسب محصولات کشاورزی استان بویژه سیب درختی و علاقمندی کشورهای هدف برای خرید، متاسفانه موانع صادراتی از جمله تعهد ارزی باعث دلسردی صادرکنندگان این محصولات شده است.

رییس جهادکشاورزی آذربایجان غربی تحقق رفع تعهد ارزی را یک گام اساسی دانست و با قدردانی از پیگیری های مقام عالی استان و اهتمام رییس کل بانک مرکزی در صدور دستور بررسی مجدد رفع این مانع صادراتی با نظر مساعد عنوان کرد: رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 7 انجمن تخصصی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی

تشکیل 7 انجمن تخصصی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی