مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-16حوادث

گردانندگان سایت کلاهبرداری با 45 میلیارد ریال گردش مالی در ساوه دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری 3 نفر از گردانندگان یک کلاهبرداری با گردش حساب بانکی 45 میلیارد ریال در تحقیقات تخصصی پلیس این شهرستان خبرداد.

- علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: ماموران پلیس فتا این شهرستان در طی رصدهای سایبری، فعالیت یک سایت غیرمجاز که به روش های مجرمانه از شهروندان کلاهبرداری می کرد، را مورد پایش قرار دادند.

وی افزود: در روند بررسی های تخصصی بر نوع فعالیت این سایت، مصادیق مجرمانه متعددی از گردانندگان این سایت که از ناآگاهی و طمع برخی افراد سوء استفاده می کردند، به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه  بیان کرد: با بررسی های تخصصی مأموران پلیس فتا، سه نفر از گردانندگان این سایت شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

عیسی آبادی خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه روزی و بی وقفه کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه، سامانه های رایانه ای متهمان مذکور توقیف و تعدادی از کارتهای بانکی که متعلق به افراد مختلف بود، نیز از آنان کشف شد.

وی با بیان گردش 45 میلیارد ریالی حساب بانکی افراد دستگیرشده، گفت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردانندگان سایت کلاهبرداری با 45 میلیارد ریال گردش مالی در ساوه دستگیر شدند

گردانندگان سایت کلاهبرداری با 45 میلیارد ریال گردش مالی در ساوه دستگیر شدند