مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-16سياسي

سیلی سخت تر غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و اخراج امریکا از منطقه است


تشییع میلیونی شهید سلیمانی و المهندس در عراق و ایران،اولین سیلی سخت به امریکایی ها بود اما سیلی سخت تر«غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار»و«اخراج امریکا از منطقه» است.

- رهبر انقلاب فرمودند: تشییع میلیونی شهید سلیمانی و المهندس در عراق و ایران،اولین سیلی سخت به امریکایی ها بود اما سیلی سخت تر غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و اخراج امریکا از منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام، شهید سلیمانی را قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی خواندند و گفتند: تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به امریکایی ها بود اما سیلی سخت تر غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و اخراج امریکا از منطقه است، البته آمران و قاتلان سردار سلیمانی نیز باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار چهار توصیه مهم به مسئولان و ملت ایران داشتند: در همه زمینه ها قوی شوید ، به دشمن اعتماد نکنید ، اتحاد ملی را حفظ کنید و بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشید، به فکر خنثی کردن تحریم باشید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی سخت تر غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و اخراج امریکا از منطقه است

سیلی سخت تر غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار و اخراج امریکا از منطقه است