مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-16بين الملل

نماینده کُرد پارلمان عراق: اربیل درآمد460 هزار بشکه نفت را به بغداد پرداخت می کند


نماینده وابسته به حزب اتحادیه میهنی کردستان خبر داد که اربیل آماده است درآمدهای نفتی بالغ بر 460 هزار بشکه نفت را به دولت فدرال تحویل دهد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن آلی نماینده وابسته به حزب اتحادیه میهنی کردستان در پارلمان عراق امروز چهارشنبه اخبار مربوط به شکست مذاکرات بین اربیل و بغداد را تکذیب کرد.

آلی به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت که مسائل فنی و جزیی درباره مذاکرات وجود دارد و هیأت مذاکر کننده کردستان نیز مذاکراتی با رؤسای فراکسیونهای سیاسی، هیأت رییسه و اعضای کمیسیون مالی پارلمان برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد، هیأت اقلیم کردستان، در تلاش است که پیش از امضای توافق با بغداد، با رؤسای فراکسیون ها و اعضای کمیسیون مالی پارلمان به توافق برسد تا تضمینی برای اجرای این توافق تحت نظارت پارلمان باشد.

این نماینده کُرد همچنین گفت که هیأت اربیل به نیابت از دولت کردستان اعلام آمادگی کرده است که درآمدهای نفتی بالغ بر 460 هزار بشکه نفت را دولت فدرال تحویل دهد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

آلی خاطر نشان کرد، اختلافاتی درباره حقوق شرکت های نفتی و برخی از گروههای اجتماعی وجود دارد که اربیل قصد دارد آن را بر عهده بغداد بگذارد، و تا کنون درباره گذرگاه ها نیز توافق کاملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کُرد پارلمان عراق: اربیل درآمد460 هزار بشکه نفت را به بغداد پرداخت می کند

نماینده کُرد پارلمان عراق: اربیل درآمد460 هزار بشکه نفت را به بغداد پرداخت می کند