مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-16سياسي

آذری جهرمی: باید به جای پخش فیلم نوجوان 14ساله به وضعیت خانواده او رسیدگی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد آذری جهرمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حواشی به وجود آمده در پی یک لایو اینستاگرام یک نوجوان با یکی از چهره های معروف فضای مجازی، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیلم نوجوان 14ساله تلخ و آزار دهنده بود باید به جای پخش این فیلم به وضعیت این خانواده رسیدگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد آذری جهرمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حواشی به وجود آمده در پی یک لایو اینستاگرام یک نوجوان با یکی از چهره های معروف فضای مجازی، گفت: به ما اطلاع دادند که یک اتاق فکری برای انتشار این کلیپ و مجبور کردن ما به فیلتر کردن اینستاگرام تشکیل شده البته تصمیم گیر در این خصوص ما نیستیم و نهاد های مسئول در این خصوص تصمیم خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: فیلم تلخ و آزار دهنده بود به نظر می رسد نهاد هایی که مسئولیت امدادرسانی به کودکان و نوجوانان در این شرایط را دارند باید وارد عمل شوند و باید به جای پخش این فیلم به وضعیت این خانواده رسیدگی کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: من هم از همان سه یا چهار شب پیش خواستم که آدرس پیدا کنند و همکارانمان بروند و اگر میتوانیم کمک به این خانواده و این بچه کنیم و باید این بچه معصوم را از این شرایط نجات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری جهرمی: باید به جای پخش فیلم نوجوان 14ساله به وضعیت خانواده او رسیدگی کرد

آذری جهرمی: باید به جای پخش فیلم نوجوان 14ساله به وضعیت خانواده او رسیدگی کرد