مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-16فرهنگي

اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر شب عید مبعث برگزار می شود


دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی گفت: اختتامیه این جشنواره رسانه ای 21 اسفندماه شب مبعث حضرت رسول(ص) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عباس محمدیان ظهر امروز در نشست خبری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی که در ساختمان صدا و سیمای این استان برگزار شد، اظهار کرد: بنا به جمع بندی که در شورای سیاست گذاری در آغاز جشنواره شد، امسال هم برای سومین سال پیاپی ریاست را محسن نصرپور برعهده دارد.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی گفت: اعضای شورای سیاست گذاری این جشنواره متشکل از سازمان بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، صداوسیمای خراسان رضوی، دستگاه های فرهنگی، مطبوعات و خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و اعضای فرهیخته صاحب نظر در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه این شورا جلساتش را از اردیبهشت آغاز کرده و تاکنون 6 جلسه برگزار شده که روند اجرای جشنواره را تبیین کرده اند، تصریح کرد: امروز به این باور رسیده ایم که جشنواره ابوذر خیلی از خلأهای جشنواره هایی که چند سال برگزار نشده اند را پرکرده و اتفاقات بزرگی را رقم زده، چندین سال است که این افتخار نصیب خراسان می شود تا از حیث عملکردی رتبه اول را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر شب عید مبعث برگزار می شود

اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر شب عید مبعث برگزار می شود