مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-16سياسي

خانه های مشارکت در خرم آباد راه اندازی می شود


فرماندار خرم آباد از راه اندازی خانه های مشارکت در خرم آباد خبر داد و گفت: خانه های مشارکت بایستی در جهت اهداف تعریف شده کار کنند، ضمن اینکه منابع مالی از سوی مراکز خیریه برای این خانه ها پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه کمیته سامان این شهرستان، با تاکید بر توسعه پایدار، اظهار کرد: وجود تشکل های مردمی در حوزه های مختلف یکی از عوامل توسعه محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر شاهد فعالیت این گروه ها در بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستیم که طی این مدت اقدامات شایسته ای را تاکنون انجام داده اند.

فرماندار خرم آباد بر واگذاری برخی امور به مردم به شکل ساماندهی شده و قانون مند تاکید و تصریح کرد: سازمان ها و تشکل های مردم نهاد در استان طی کرونا خدمات بسیار خوبی به شهروندان و بیماران مبتلا ارائه کردند.

طولابی از راه اندازی خانه های مشارکت در خرم آباد خبر و ادامه داد: خانه های مشارکت بایستی در جهت اهداف تعریف شده کار کنند، ضمن اینکه منابع مالی از سوی مراکز خیریه برای این خانه ها پیش بینی شده است.

وی به لزوم بهره گیری از ظرفیت و مشارکت های مردمی اشاره کرد و گفت: در جهت تقویت فعالیت بایستی در جلب مشارکت های مردمی تلاش کرد تا بتوان نتایج مطلوبی را در صحنه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های مشارکت در خرم آباد راه اندازی می شود

خانه های مشارکت در خرم آباد راه اندازی می شود