مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-16سياسي

متجاوزان به حریم امنیت به سزای عمل خود خواهند رسید


فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر تکلیف جامعه اسلامی در برابر خون شهیدان گفت: شهید از عالی ترین جایگاه معنوی در نزد حق تعالی برخوردار و ارمغان ماندگار خط سرخ شهادت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز با اشاره به مقام شهید و شهادت در مکتب اسلام اظهار داشت:درس ایثار و از خودگذشتگی از مهم ترین آموزه های مسیر شهادت است و آنان با نثار جان خود به عنوان پر ارزش ترین دارایی یک انسان، در مسیر آرمان های امام حسین (ع) و یاران باوفایش حرکت کردند.

این مقام ارشد انتظامی با تبریک و تسلیت شهادت سرباز مدافع وطن مرتضی براتی به مردم ولایت مدار شهرستان خمین و خانواده این شهید معزز خاطر نشان کرد: شهادت پلیس در رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی می مانند.

وی ارمغان ماندگار خط سرخ شهادت را عزت و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی دانست و یادآور شد: در شرایط کنونی فرهنگ شهادت، به خوبی در بین کارکنان ناجا نهادینه شده و مدافعان امنیت با نثار خون خود، بقای این فرهنگ را تضمین کرده و درس ایثار و شجاعت به دیگر افراد جامعه می آموزند.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: بی تردید برای ما جاماندگان از شهدا ، شرکت در چنین مراسمی، یک توفیق الهی برای انتقال پیام شهدا می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متجاوزان به حریم امنیت به سزای عمل خود خواهند رسید

متجاوزان به حریم امنیت به سزای عمل خود خواهند رسید