مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-16بين الملل

کارشناس مسائل راهبردی آمریکا: کودتای ترامپ شکست خورد


یکی از کارشناسان مسائل راهبردی حزب جمهوری خواه با پیوستن به حزب دموکرات گفت، تلاش رییس جمهور آمریکا برای تغییر نتیجه انتخابات کودتایی شکست خورده بود اما احتمال کودتای دوم وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استیو اشمیت کارشناس مسائل راهبردی آمریکا روز سه شنبه گفت، کودتای ، اشمیت که از بنیان گذاران ائتلاف جمهوری خواهان مخالف ترامپ موسوم به پروژه لینکلن است در مصاحبه ای گفت: تلاش ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات، کودتایی شکست خورده بود .

اشمیت که روز گذشته پس از قریب به سی سال عضویت در حرب جمهوری خواه به حزب دموکرات آمریکا پیوست در ادامه هشدار داد: در بسیاری از کشورها با شکست کودتای ناموفق اول، کودتای دوم را شاهد هستید .

این استراتژیست سابق حزب جمهوری خواه با انتقاد از تلاش هجده دادستان ایالتی برای تغییر نتیجه انتخابات از طریق دیوان عالی آمریکا گفت: ایمان و اعتقاد به دموکراسی آمریکایی به صورت از پیش برنامه ریزی شده و عامدانه توسط دونالد ترامپ مسموم شد و این اقدام با امضای یک دادخواست بی ارزش توسط 126 عضو مجلس نمایندگان و 18 دادستان جمهوری خواه به بیشترین حد رسید که در اصل اعلامیه انکار دموکراسی آمریکایی بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل راهبردی آمریکا: کودتای ترامپ شکست خورد

کارشناس مسائل راهبردی آمریکا: کودتای ترامپ شکست خورد