مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-16پزشكي

تجلیل از شهدای پرستار مدافع سلامت در همدان


رییس نظام پرستاری همدان از تجلیل شهدای پرستار مدافع سلامت در همدان به مناسبت روز پرستار خبر داد.

- هادی زرینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک روز پرستار اظهار کرد: با هماهنگی نظام پرستاری و روابط عمومی و دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا برنامه هایی به مناسبت روز پرستار در همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تجلیل از شهدای پرستار مدافع سلامت از تجلیل از مفاخر پرستار دارای عناوین ملی و بین المللی و اساتید و پیشکسوتان پرستار خبر داد و افزود: تجلیل از دانشجویان برتر کنکور پرستاری کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز در برنامه قرار دارد.

رییس نظام پرستاری همدان با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت روز پرستار، هیات مدیره های برتر در زمینه امور رفاهی نیز انتخاب می شوند خاطرنشان کرد: مسابقه کلیپ برتر با موضوع پرستاری و کرونا از دیگر برنامه های در دست اقدام است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه عکس های برتر موبایلی با موضوع پرستاری و کرونا عنوان کرد: مسابقه طنز و کاریکاتور و خاطره نویسی و دلنوشته با موضوع پرستاری و کرونا برگزار خواهد شد.

زرینی به برگزاری مسابقه جمله برتر در خصوص مدافعان سلامت اشاره کرد و افزود: مسابقه معمای برنامه نویسی، سوالات پیامکی در هفته گرامیداشت مقام پرستار، قرعه کشی بین اعضای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از شهدای پرستار مدافع سلامت در همدان

تجلیل از شهدای پرستار مدافع سلامت در همدان