مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-16سياسي

مرکز بیرجندشناسی افتتاح شد


با حضور استاندار خراسان جنوبی مرکز بیرجند شناسی افتتاح شد.

- حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی، امروز چهارشنبه 26 آذر در این مراسم گفت: مرکز بیرجند شناسی و بنیادهای مشابه، فرصت های خوبی برای برقراری ارتباط بین علم و عمل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: راه اندازی مرکز بیرجند شناسی، حرکت بسیار خوب و از نیازهای واقعی استان است.

وی ادامه داد: حرکت زیبای شورای شهر و شهرداری در بهره برداری از این مرکز، هم موجب احیای برگی از تاریخ این منطقه با بهسازی این فضای تاریخی شد و هم این که به معرفی هر چه بیشتر شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی منجر می شود.

استاندار خراسان جنوبی این استان را مهد پرورش علما، مشاهیر، نخبگان و اندیشمندانی خواند که در طول حیات خود، خوش درخشیده و منشأ حرکات بزرگی در پیشرفت های علمی شدند.

ملانوری با بیان اینکه تفکر و اندیشه اندیشمندان و نخبگان، موتور محرکه توسعه یافتگی است، یادآور شد: توسعه واقعی زمانی اتفاق می افتد که بین ارکان توسعه و جامعه علمی، معاشرت و هم نشینی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی به لحاظ منابع انسانی صاحب فهم و اندیشه و همچنین منابع در خدمت توسعه، غنای خوبی دارد و اگر قرار است شاهد پیشرفت استان باشیم باید بین این دو بخش مجالست و هماهنگی رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بیرجندشناسی افتتاح شد

مرکز بیرجندشناسی افتتاح شد