مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-16سياسي

«قصه های شب چله» به روایت هنرمندان


عصر ایران؛ صفحه مجازی قصه های تهران همزمان با شب یلدا به تهیه دو برنامه 40 دقیقه ای با حضور هنرمندان اقدام می کند تا در نبود دورهمی های امسالِ شب یلدا، سنت قدیمی ایرانیان نیز حفظ شود.

طراح و سردبیر برنامه قصه های شب چله در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم حذف دورهمی ها در شب یلدای امسال برای جلوگیری از شیوع کرونا، از تهیه برنامه ای با استفاده از ژانرهای مختلف در فضای مجازی خبر می دهد که به دنبال آن قرار است با شرکت هنرمندان در حوزه های مختلف، خاطرات مرتبط با این روزها زنده نگه داشته شوند.

رضا دبیری نژاد به عنوان طراح و سردبیر این برنامه برای شب های یلدا ادامه می دهد: قصد داریم از طریق تجربه های افراد مختلف این محفل مجازی را به خانه های مردم ببریم تا سنت های قدیمی مان همچنان پابرجا مانده و در ذهن مردم زنده بماند.

به گفته او، براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در دو روز پنج شنبه و جمعه (27 و 28 آذر) ویژه برنامه هایی به مدت 40 دقیقه و از ساعت 20 به صورت زنده تولید شود تا مردم بتوانند برای شب یلدا نیز از آن ها استفاده کنند.

دبیری نژاد با بیان این که در این ویژه برنامه ها، یک سری چهره های فرهنگی و هنری، مجموعه داستان ها، روایت ها و خاطرات خود را از شب های یلدا در سال های گذشته بیان می کنند، می افزاید: هنرمندانی مانند احترام برومن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قصه های شب چله» به روایت هنرمندان

«قصه های شب چله» به روایت هنرمندان