مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-16سياسي

تربیت یافتگان مجموعه جوانه های ظهور؛ علمداران عرصه های علمی و فرهنگی شیراز


موسسه جوانه های ظهور مجموعه ای است که بین نسل های مختلف انقلاب جاری بوده و بر اساس یک الگوی تربیتی ثابت برگرفته شده از کتاب خدا، معارف اهل بیت(علیهم السلام) و منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در حوزه های فرهنگی و اجتماعی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در ادامه معرفی کانون ها، مجموعه ها و گروه های فعال به مجموعه ای رسیدیم که در کاشت، پرورش و رشد جوانه های ظهور نقش ویژه ای دارد و با همین نام، در سطح شهر شیراز فعالیت می کند.

حسین سامیان مدیر مجموعه است و تربیت شدگان مجموعه هم اعضای هیات امنا و فعال، سیر تحول موسسه، به مدد الهی و به همت جمعی از جوانان و نوجوانان شیرازی و بدون هیچ پشتوانه ای در سال 1387 منجر به سلسله طرح های جوانه های ظهور شده است.

هدف ثابت مجموعه همان هدف بعثت انبیاء است که در معارف اهل بیت(ع) و کلام خدا، تربیت نفس انسان ها در جهت رشد و کمال و رسیدن به قرب الهی تعریف شده و در سرتاسر تاریخ بشری جبهه حق، همواره زمانی به پیروزی دست یافته است که عمده توان خود را در همین مسیر قرار داده و توانسته است انسان هایی با ایمان، شجاع، جهادگر و صابر بر مسائل و مشکلات، عدالت طلب و ظلم ستیز تربیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت یافتگان مجموعه جوانه های ظهور؛ علمداران عرصه های علمی و فرهنگی شیراز

تربیت یافتگان مجموعه جوانه های ظهور؛ علمداران عرصه های علمی و فرهنگی شیراز