مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-16سياسي

واکنش آذری جهرمی به لایو جنجالی اینستاگرام


فیلم نوجوان 14ساله تلخ و آزار دهنده بود و به نظر می رسد نهادهایی که مسئولیت امدادرسانی به کودکان و نوجوانان در این شرایط را دارند باید وارد عمل شوند و باید به جای پخش این فیلم به این وضعیت خانواده رسیدگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس: محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار فیلم گفت وگوی حاشیه ساز یک نوجوان 14 ساله با یک چهره پرطرفدار اینستاگرامی، اظهار داشت: فردی این ویدیو را برای من فرستاد و گفت که اتاق فکری برنامه ریزی کرده تا این فیلم را به صورت گسترده پخش کنند و به شما برای فیلتر اینستاگرام حمله کنند.

وی افزود: از چهار شب پیش به دست من رسید و به ایشان پاسخ دادم و هر چند ایشان گفت تدبیر کنید، ولی گفتم که طبیعتاً مسئولیت حوزه پالایش و فیلتر با مجموعه های دیگری هست که طبیعتاً آنها در مورد این مکانیزم ها خودشان نظر می دهند.

آذری جهرمی تأکید کرد: فیلم تلخ و آزار دهنده بود به نظر می رسد نهادهایی که مسئولیت امدادرسانی به کودکان و نوجوانان در این شرایط را دارند باید وارد عمل شوند و باید به جای پخش این فیلم به این وضعیت خانواده رسیدگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آذری جهرمی به لایو جنجالی اینستاگرام

واکنش آذری جهرمی به لایو جنجالی اینستاگرام