مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-16سياسي

شوک جدید اینستاگرام در سایه فرافکنی های آقای وزیر !


رسوخ بی قید و شرط ناهنجاری ها در شبکه های اجتماعی هر روز در سایه نبود قوانین محکم برای برخورد با آنها و مسئولیت پذیری مسئولان، ماجرای جدیدی را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتشار فیلم گفتگوی حاشیه ساز یک نوجوان 14ساله با یک چهره نامتعارف اینستاگرامی، بار دیگر گسترش ابتذال و بی بند و باری را در خلاء حاکمیت سایبری و عدم نظارت بر فضای مجازی، گوشزد می کند.

به دلیل نبود قوانین و مقررات مرتبط با فعالیت شبکه های اجتماعی خارجی در ایران، پلتفرم های خارجی روز به روز بیشتر در فضای مجازی کشورمان رسوخ می کنند.

به همین دلیل و با توجه به اینکه نظارتی بر محتوایی که در این پلتفرم ها منتشر می شود، وجود ندارد، هر روز با اتفاقات و موضوعات عجیب و ناهنجار در فضاهایی مانند اینستاگرام مواجه می شویم.

این در حالی است که بحث صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از اوایل سال 1990 و با فراگیری اینترنت در دنیا مطرح شده است و با توجه به اینکه در این فضا موضوع هرزه نگاری کودکان وجود دارد، کشورهای مختلف به این موضوع به عنوان یک دغدغه پرداخته اند.

صیانت از کودکان در فضای مجازی و قوانین کشورهای خارجی شواهد نشان می دهد که حتی در جوامعی که فرض بر آزادی بیان است و هرزه نگاری بزرگسالان یکی از اشکال آزادی بیان تلقی می شود، به موضوع صیانت از کودکان و نوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک جدید اینستاگرام در سایه فرافکنی های آقای وزیر !

شوک جدید اینستاگرام در سایه فرافکنی های آقای وزیر !