مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-16اقتصادي

مدلسازی اکتشافی ذخایر مسیوسولفاید سازمان زمین شناسی طرح برتر جشنواره بخش صنعت شد


در نهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری در بخش صنعت، معدن و تجارت، طرح پژوهشی گروه سامانه اطلاعات مکانی دفتر ژئومتیکس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به عنوان یکی از طرح های برتر معرفی شد.

- "مدلسازی اکتشافی ذخایر مسیوسولفاید" سازمان زمین شناسی طرح برتر جشنواره بخش صنعت شد در نهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری در بخش صنعت، معدن و تجارت، طرح پژوهشی گروه سامانه اطلاعات مکانی دفتر ژئومتیکس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به عنوان یکی از طرح های برتر معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت آیین تجلیل از برترین های پژوهشی و فناوری بخش صنعت، معدن و تجارت را با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و به صورت برخط (آنلاین) برگزار کرد.

در همین راستا، طرح مدلسازی اکتشافی ذخایر مسیوسولفاید در منطقه بوانات استان فارس با بهره گیری از تکنیک هایGIS از سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به عنوان یکی از طرح های بخش پژوهشی انتخاب و معرفی شد.

دکتر رضا قاسمی، رییس گروه سامانه اطلاعات مکانی دفتر ژئومتیکس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، اجرای فنی این طرح را به عهده داشته و همکاران دیگر دفتر ژئومتیکس نیز در تحقق و به ثمر رسیدن این طرح همکاری داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلسازی اکتشافی ذخایر مسیوسولفاید سازمان زمین شناسی طرح برتر جشنواره بخش صنعت شد

مدلسازی اکتشافی ذخایر مسیوسولفاید سازمان زمین شناسی طرح برتر جشنواره بخش صنعت شد