مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 13:102020-12-16سياسي

15 دانشمند برتر در حوزه ارتباط با صنعت مشخص شدند/ معرفی برترین طرح ها


همزمان با برگزاری بیست و یکمین جشنواره هفته پژوهش، دانشمندان و دانشگاه های برتر در ارتباط با صنعت شناسایی و معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای تشویق و حمایت فعالیت اثربخش اعضای هیئت علمی در سال 1399 نسبت به شناسایی و معرفی اعضای هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت از طریق دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و دستگاههای اجرایی کشور اقدام کرد.

مشارکت در فعالیت ها و برنامه ریزی های ملی و منطقه ای، اجرای قراردادهای پژوهشی تقاضامحور، ارائه دستاوردهای مهم در رفع مشکلات کشور، همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره وری و کارایی و نقش آفرینی موثر در ایجاد و فعالیت شبکه های علمی و تشکل های تخصصی اثرگذار در امور اجتماعی و اقتصادی از شاخص های شناسایی اعضای هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت به شمار می رود.

در این راستا در بیست و یکمین جشنوراه هفته پژوهش، 141 عضو هیئت علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت انتخاب و از این میان 15 دانشمند برتر در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت انتخاب شدند.

15 دانشمند برتر در ارتباط با جامعه و صنعت به شرح زیر است: *جعفر توفیقی داریان به دلیل همکاری موثر با وزارت نفت و معاونت علمی در مدیریت طرح ها *سید امید رعنایی سیادت در دانشگاه شهید بهشتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دانشمند برتر در حوزه ارتباط با صنعت مشخص شدند/ معرفی برترین طرح ها

15 دانشمند برتر در حوزه ارتباط با صنعت مشخص شدند/ معرفی برترین طرح ها