مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-16سياسي

حرکت های مردمی در زمان کرونا خاطره بزرگی برای نسل های آینده خواهد شد


چهارمین مرحله رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه با حضور سردار نقدی و جمعی از خانواده های شهدا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

- چهارمین مرحله رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه با حضور سردار نقدی و جمعی از خانواده های شهدا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه شهروندان ایرانی همیشه با رفتار انسان دوستانه خود الگوی همه ملتهای جهان شده اند، گفت: مردم ما با الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) همیشه در فکر معیشت نیازمندان جامعه بوده اند، این اعمال آنها در حالی که خودشان مشکلات اقصادی دارند به یک الگو در جهان تبدیل شده است، صاحبان قدرت که همیشه به دنبال تصاحب قدرت هستند باید انسانیت را از مردم ایران زمین یاد بگیرند و البته این فرهنگ به لطف خداوند نسل به نسل ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آماده سازی 7 هزار بسته معیشتی در ایام با شکوه ولادت حضرت زینب(س) ادامه داد: شاهد درخشش پیروان آن بانو بزرگوار هستیم که در جنوب تهران که منطقه ثروتمندی نیست، با سخاوت و همدلی با اهدای بسته های حمایتی به یاری محرومان شتافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت های مردمی در زمان کرونا خاطره بزرگی برای نسل های آینده خواهد شد

حرکت های مردمی در زمان کرونا خاطره بزرگی برای نسل های آینده خواهد شد