مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 14:102020-12-16اجتماعي

افتخار آفرینی دانش آموزان ایرانی در جشنواره اختراعات آفریقا


دبیر جشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به حضور دانش آموزان ایرانی در جشنواره علوم و اختراعات آفریقای جنوبی، گفت: دانش آموزان ایرانی در حوزه های شیمی، - زیست شناسی، فنی و مهندسی مدال گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رشیدی جهان، درباره جشنواره علوم و اختراعات آفریقای جنوبی 2020، اظهار داشت: این جشنواره با حضور کشورهای مختلف در روزهای 28 نوامبر تا 5 دسامبر به صورت آنلاین برگزار شد.

وی با اشاره به نحوه ارائه و داوری های این جشنواره افزود: در مرحله اول مستندات به داوری گذاشته شد و سپس در حضور داوران بین المللی پژوهش ها و اختراعات دانش آموزان از طریق پلتفرم های مجازی و به صورت آنلاین به این جشنواره ارائه شد.

رشیدی جهان بیان کرد: از کشورمان ایران برگزیدگان جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در حوزه های شیمی، زیست شناسی، محیط زیست، پزشکی، فنی و مهندسی موفق به دریافت مدال های مختلف در جشنواره علوم و اختراعات آفریقای جنوبی 2020 شدند.

دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا درباره مقام ها و مدال های دانش آموزان افزود: از بین اختراعات ارائه شده از ایران، مرضیه سالمی مدال طلا، زهره مهدوی ثابت مدال طلا و همچنین تیم متشکل از مجتبی جعفری و مرتضی جعفری نیز مدال طلا را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار آفرینی دانش آموزان ایرانی در جشنواره اختراعات آفریقا

افتخار آفرینی دانش آموزان ایرانی در جشنواره اختراعات آفریقا