مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 16:302020-12-16اقتصادي

حضور 1174 بیمار در بخش ویژه/وضعیت کرونایی تهران همچنان شکننده است


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه حضور 1174 بیمار در بخش ویژه زنگ خطری برای روزهای آینده است، گفت: وضعیت کرونایی تهران همچنان شکننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی استان تهران اظهار داشت: در اخبار مختلف نیز اعلام کرده ایم که آمار کرونایی تهران نسبت به هفته های گذشته کاهش داشته است.

زالی با بیان اینکه وضعیت کرونایی تهران همچنان شکننده و ناپایدار است گفت: در حال حاضر در تهران با توجه به اینکه تصور می کنیم آمارها کاهش پیدا کرده اند کماکان 3 هزار و 100 بیمار کرونایی در بی نارستان های تخصیص یافته به بیماران کرونایی تهران بستری هستند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و 174 بیمار کرونایی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: طی 24 ساعت اخیر تعداد 374 بیمار جدید در بخش های کرونایی بستری شده اند که سهم بیمارانی که در آی.

سی.

یو هستند نیز 110 بیمار تخمین زده شده است.

وی بیان داشت: تعداد 5 هزار و 200 بیمار در بخش های بهداشت و درمان به صورت سرپایی مراجعاتی داشته اند و باید اعلام کنیم که متأسفانه طی 24 ساعت اخیر در تهران تعداد 56 نفر از شهروندان را در اثر کرونا و با آزمایش پی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 1174 بیمار در بخش ویژه/وضعیت کرونایی تهران همچنان شکننده است

حضور 1174 بیمار در بخش ویژه/وضعیت کرونایی تهران همچنان شکننده است