مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-16حوادث

کشف 658 کیلوگرم تریاک در خراسان رضوی


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 658 کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی از استان های جنوبی به خراسان رضوی و در مسیر مشهد دست یافتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی های پلیسی نشان می داد قاچاقچیان با یک اتوبوس مسافربری و یک کامیونت وارد خراسان رضوی می شوند با کسب این سرنخ ها مثلث پلیسی با حضور جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، فرماندهی انتظامی تربت حیدریه و پلیس تایباد تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه در این عملیات گسترده اتوبوس مسافربری حامل مواد افیونی که عازم مشهد بود را متوقف و در بازرسی از این خودرو 558 کیلو تریاک جاسازی شده در بدنه وسیله نقلیه را کشف کردند.

سردار تقوی گفت: با دستگیری 3 متهم اصلی پرونده تحقیقات تیم مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی ادامه یافت و پلیس تایباد نیز با هماهنگی و در اقدامی ضربتی وارد عمل شد و خودرو کامیون حامل مواد مخدر را در مسیر مشهد متوقف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 658 کیلوگرم تریاک در خراسان رضوی

کشف 658 کیلوگرم تریاک در خراسان رضوی