مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 18:352020-12-16اقتصادي

افزایش پرداخت زکات در اردبیل/ ده میلیارد تومان جمع آوری شد


دبیر شورای زکات و مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران و کشاورزان اردبیلی بیش از ده میلیارد تومان در سال جاری زکات واجب، مستحبی و فطریه پرداخت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اعضای شورای زکات استان اردبیل که با همکاری مضاعف موجب خدمات رسانی گسترده به نیازمندان جامعه شده اند، اظهار کرد: تاکنون کشاورزان و نیکوکاران اردبیلی بیش از 10 میلیارد تومان زکات واجب، مستحبی و فطریه پرداخت کرده اند که در اسرع وقت در اختیار خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب پذیر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه زکات پرداختی مردم خیر استان اردبیل در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 91 درصد افزایش داشته است، افزود: هرچقدر کمک های مردمی به کمیته امداد بیشتر شود، به همان میزان می توانیم بخش قابل توجهی از نیازهای ضروری محرومان جامعه را برطرف کنیم.

 مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه خیران اردبیلی بیش از شش میلیارد و 150 میلیون تومان در هشت ماهه سال جاری زکات واجب و مستحبی پرداخت کرده اند، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز نیکوکاران اردبیلی حدود چهار میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرداخت زکات در اردبیل/ ده میلیارد تومان جمع آوری شد

افزایش پرداخت زکات در اردبیل/ ده میلیارد تومان جمع آوری شد