مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 18:552020-12-16حوادث

کشف 658 کیلو تریاک در خراسان رضوی


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پاتک غافل گیرانه پلیس برای کشف محموله مواد مخدر و دستگیری 4 سوداگر مرگ خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی از پاتک غافل گیرانه پلیس برای کشف محموله مواد مخدر و دستگیری 4 سوداگر مرگ خبر داد.

سردار محمدکاظم تقوی در تشریح این عملیات ضربتی گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی از استان های جنوبی به خراسان رضوی و در مسیر شهر مشهد دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: بررسی های پلیسی نشان می داد قاچاقچیان با یک اتوبوس مسافربری و یک کامیونت وارد استان خراسان رضوی می شوند و با کسب این سرنخ ها مثلث پلیسی با حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه و پلیس تایباد تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه در این عملیات گسترده اتوبوس مسافربری حامل موادافیونی که عازم مشهد بود را متوقف و در بازرسی از این خودرو 558 کیلو تریاک جاسازی شده در بدنه وسیله نقلیه را کشف کردند.

تقوی گفت: با دستگیری سه متهم اصلی پرونده تحقیقات تیم مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه یافت و پلیس شهرستان تایباد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 658 کیلو تریاک در خراسان رضوی

کشف 658 کیلو تریاک در خراسان رضوی