مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 19:002020-12-16سياسي

دادستان یزد؛ نگاه دستگاه قضاء به فعالیت های دانشجویی حمایتی و صیانتی است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در نشست پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل های دانشجویی با بیان اینکه هیچ پرونده سیاسی برای فعالین دانشجویی در دستگاه قضایی استان وجود ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، محمدرضا حدادزاده در جمع نمایندگان تشکل های دانشجویی که به میزبانی دانشگاه یزد گردهم آمده بودند، اظهار کرد: نگاه دستگاه قضا به تشکل های دانشجویی یک نگاه صیانتی بوده و از حقوق اساسی افراد دفاع می کنیم البته تشکل ها هم باید در عین نقد و پرسشگری، مرز خود را با دشمن مشخص کنند.

وی افزود: دانشگاه باید فعال باشد و طراوت و پویایی یک دانشکده به فعالیت های دانشجویی و تلاش های اثر گذار این قشر پر انرژی است.

دادستان یزد تعارض منافع را یکی مشکلات مهم کشور ذکر کرد و گفت: برای حل مشکلات و ریشه کن کردن آنها در جامعه باید انحصارها در تمامی حوزه ها شفاف شده تعارض منافع در امور به طور کلی برطرف گردد.

حدادزاده در پاسخ به انتقاد دانشجویان از  سیاست های رسانه ای دادگستری استان تصریح کرد: ارائه گزارش عملکردی از طرف دستگاه قضا به صورت متوالی در رابطه با جرائم و آسیب ها در کنار مشکلات و ملاحظات قانونی که دارد گاهی ممکن است منجر به یاس و ترس شود لذا انتظار نداشته باشید هر روز اخبار جرایم و تخلفات بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان یزد؛ نگاه دستگاه قضاء به فعالیت های دانشجویی حمایتی و صیانتی است

دادستان یزد؛ نگاه دستگاه قضاء به فعالیت های دانشجویی حمایتی و صیانتی است