مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 19:302020-12-16سياسي

نماینده ایران در سازمان ملل: نیروهایی آمریکایی از سوریه خارج شوند


نیروهایی آمریکایی از سوریه خارج شوند نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد حضورنیروهای آمریکایی را در سوریه غیرقانونی و برای تعقیب اهداف پنهانی دانست و گفت این نیروها باید این کشور را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مجید تخت روانچی روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت درباره سوریه افزود همه باید حاکمیت، استقلال سیاسی، وحدت و تمامیت ارضی سوریه را به طور کامل محترم بشمارند.

وی با هرگونه اقدامات جدایی طلبانه و ابتکارات نامشروع خودگردان در سوریه، مخالفت و ادامه داد تمام نیروهای خارجی که حضورشان بدون اجازه دولت سوریه است، باید این کشور را ترک کنند.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به طور کامل به حل سیاسی بحران سوریه متعهد است و بار دیگر این پیام در سفر اخیر وزیر خارجه سوریه به تهران، تاکید شد و طیف گسترده ای از مسائل، از جمله راه های تقویت حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و کاهش رنج مردم آن نیز مورد بررسی قرار گرفت.

تخت روانچی همچنین با اشاره به رایزنی اخیر نماینده ویژه ایران در امور سوریه و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه درباره آخرین تحولات روند سیاسی از جمله نشست اخیر کمیته قانون اساسی این کشور، تاکید کرد این کمیته باید بدون هر گونه دخالت یا فشار خارجی یا تعیین هرگونه مهلت تصنعی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در سازمان ملل: نیروهایی آمریکایی از سوریه خارج شوند

نماینده ایران در سازمان ملل: نیروهایی آمریکایی از سوریه خارج شوند