مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 21:302020-12-16سياسي

روانچی: نیروهای آمریکایی باید از سوریه خارج شوند


نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران گفت حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیرقانونی و برای تعقیب اهداف پنهانی است و این نیروها باید سوریه را ترک کنند.

- نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران گفت حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیرقانونی و برای تعقیب اهداف پنهانی است و این نیروها باید سوریه را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در سخنرانی خود در نشست امروز شورای امنیت درباره سوریه گفت: همه باید حاکمیت، استقلال سیاسی، وحدت و تمامیت ارضی سوریه را کاملاً محترم بشمارند.

وی ضمن مخالفت با هرگونه اقدامات جدایی طلبانه و ابتکارات نامشروع خودگردان در سوریه، تأکید کرد تمام نیروهای خارجی که حضورشان بدون اجازه دولت سوریه است، باید این کشور را ترک کنند.

روانچی گفت جمهوری اسلامی ایران کاملاً به حل سیاسی بحران سوریه متعهد است و این پیام در سفر اخیر وزیر امور خارجه سوریه به تهران، مجدداً به وی منتقل شده و طیف گسترده ای از مسائل، از جمله راه های تقویت حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و کاهش رنج مردم آن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

نماینده دائم کشورمان همچنین با اشاره به رایزنی اخیر نماینده ویژه ایران در امور سوریه و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه درباره آخرین تحولات روند س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانچی: نیروهای آمریکایی باید از سوریه خارج شوند

روانچی: نیروهای آمریکایی باید از سوریه خارج شوند