مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 21:452020-12-16اقتصادي

نارضایتی مردم از گران فروشی محصولات کشاورزی/ پای دلال ها در میان است


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به نارضایتی مردم از دو مقوله، گران فروشی و گران بودن محصولات کشاورزی، گفت: شبکه های دلالی و سود جو باعث بی ثباتی در قیمت ها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسفندیار حسنی مقدم در جلسه بررسی وضعیت قیمت ها و کنترل بازار مصرف محصولات کشاورزی لرستان، هدف از تشکیل این جلسه را تعیین قیمت محصولات کشاورزی در بخش های مختلف و نظارت بر فروش آنها در بازار اعلام کرد و گفت: دو مقوله گران فروشی و گران بودن محصولات کشاورزی باعث نارضایتی مصرف کنندگان شده است.

وی، تصریح کرد: گرانی متأثر از هزینه های تولید است و امری طبیعی در فرآیند تولید محسوب می شود و فارغ از این دیگر هزینه هایی مانند بسته بندی، انبار داری و حمل و نقل در تعیین قیمت ها اثر گذار است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: همین عوامل و وجود شبکه های دلالی و سود جو باعث بی ثباتی در قیمت رسمی و تعیین شده در بازار فروش شده و در شرایط فعلی تبدیل به چالش شده است لذا ضروری است با عقلانیت و هوشمندی به بازار نظم بدهیم تا شاهد این بی نظمی در قیمت ها نباشیم.

حسنی مقدم، به نقش کارکردی قرارگاه 17 ربیع الاول در زمینه نظارت بر قیمت های محصولات کشاورزی در بازار فروش پرداخت و گفت: در این راستا بعد از دستور مقام معظم رهبری فرماندهی سپاه استان لرستان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم از گران فروشی محصولات کشاورزی/ پای دلال ها در میان است

نارضایتی مردم از گران فروشی محصولات کشاورزی/ پای دلال ها در میان است