مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 00:202020-12-16پزشكي

رویکردهای میان رشته ای در تحقیقات دیابت در مدرسه تابستانی رویان


یازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی رویان یا موضوع رویکردهای میان رشته ای در تحقیقات دیابت از 26 تا 28 آذر ماه برگزار می شود و برای نخستین بار، - رویکردهای میان رشته ای در "تحقیقات دیابت" در مدرسه تابستانی رویان یازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی رویان یا موضوع "رویکردهای میان رشته ای در تحقیقات دیابت" از 26 تا 28 آذر ماه برگزار می شود و برای نخستین بار، بخش دانش آموزی به این برنامه اضافه شده است.

دکتر یاسر تهمتنی در گفتگو با ایسنا گفت: امسال به دلیل همه گیری بیماری کرونا در کشور، یازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی رویان با تأخیر چند ماهه در ماه دسامبر / آذرماه به شکل مجازی برگزار می شود.

عنوان مدرسه تابستانی امسال، رویکرد بین رشته ای در تحقیقات دیابت است.

با توجه به اهمیت دیابت و تحقیقات این حوزه در کشور، همچنین گسترش فعالیت های تحقیقاتی پژوهشگاه رویان از 5 سال قبل در حوزه تحقیقات دیابت، این موضوع برای یازدهمین مدرسه تابستانی رویان انتخاب شد.

دبیرعلمی یازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی رویان گفت: از حضور اساتید صاحب نامی از کانادا، سوییس، آلمان و اتریش در کنار اساتید گرانقدری از مرکز دیابت یزد، مرکز تحقیقات طب بازساختی پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشگاه رویان در این مدرسه بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردهای میان رشته ای در تحقیقات دیابت در مدرسه تابستانی رویان

رویکردهای میان رشته ای در تحقیقات دیابت در مدرسه تابستانی رویان