مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 03:552020-12-17سياسي

موضوع جدایی دین از سیاست عاملی برای فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه است


نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با بیان اینکه بحث جدایی دین از سیاست عاملی برای فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه است، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با بیان اینکه بحث جدایی دین از سیاست عاملی برای فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه است، گفت: این تفکر، دو مرکز علمی حوزه و دانشگاه را نسبت به هم بدبین کرده است، پاک کردن این تفکر غلط از ذهن نیز برنامه ای زمان بر و طولانی است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا قاسمی نژاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه به صورت کلی ارتباط واقعی میان حوزه و دانشگاه برقرار نشده است، اظهار کرد: این مسئله باید عینیت پیدا کرده و از حالت تئوری به عملی ارتقا پیدا کند در حالی که تنها در قالب یکسری برنامه های کلیشه ای و تکراری مانند دیدار با علما و دیدار با حوزه های علمیه هویدا شده است.

وی با ابراز گلایه از نبود برنامه راهبردی در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه افزود: ابتکار نامگذاری روزی به نام وحدت حوزه و دانشگاه توسط حضرت امام خمینی (ره) مطرح شد، این نامگذاری باید منجر به حرکت ما در عرصه های علمی، آموزشی و پژوهشی شود.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بحث جدایی دین از سیاست را عاملی برای فاصله گرفتن حوزه از دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع جدایی دین از سیاست عاملی برای فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه است

موضوع جدایی دین از سیاست عاملی برای فاصله گرفتن حوزه و دانشگاه است