مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-17سياسي

بکارگیری نورچشمی ها بدترین نوع ظلم/ارزش های انقلاب پیاده سازی شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بکارگیری انسان نالایق بر دوش مردم و سپردن کارهای بزرگ به انسان های کوچک نورچشمی یکی از بدترین ظلم ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی بیان کرد: انسان در مسئولیت های شخصی و اجتماعی نباید دچار بی تفاوتی و غفلت شود چرا که این امر بدترین نوع مرگ است.

وی بیداری را اولین قدم برای موفقیت دانست و افزود: در غلفت انسان دچار خدافراموشی و خود فراموشی می شود بنابراین هیچ خدمتی بهتر از بیدار کردن نیست.

آیت الله عبادی با بیان این مطلب که انسان بیدار راه انسانیت را با نور علم می پیماید، اظهار کرد: خداوند در نظام خلقت، انسان را آگاه آفریده و دارای علمی ذاتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آفرینش ارزش ها مانند از خودگذشتگی، سخاوت و علم و حکمت برای این عالم نبوده بلکه در عالمی دیگر معنا می دهند بنابراین جنبه های انسانی در اینجا تکون پیدا کرده و در آخرت معنی می شود.

وی بیان کرد: همانگونه که انسان در رحم رشد می کند اما برای این عالم است، این عالم هم از جهت ارزش های اصیل در جهان آخرت معنا می شود بنابراین فکر انسان بیدار برای آخرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری نورچشمی ها بدترین نوع ظلم/ارزش های انقلاب پیاده سازی شود

بکارگیری نورچشمی ها بدترین نوع ظلم/ارزش های انقلاب پیاده سازی شود