مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-17ورزشي

شیمیدر آماده مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال


با اینکه فاصله طولانی بازی ها بازیکنان را از شرایط مسابقه دور کرده اما شیمیدر آماده مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال است.

- هادی عامری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: طولانی شدن توقف بازی های لیگ برتر به خاطر اردو و بازی های تیم ملی، موجب شد تا بازیکنان از شرایط مسابقه دور شوند، ضمن اینکه تمرین زیاد و مستمر از نظر روحی و جسمی بر بازیکنان تاثیر منفی می گذارد.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل ما دور شدن بازیکنان از شرایط مسابقه است، حتی نگرانی از ویروس کرونا اجازه نداد ریسک انجام بازی تدارکاتی را هم بپذیریم، سعی کردیم بازیکنان را از محیط هایی که احتمال ابتلا به کرونا وجود دارد دور کنیم تا در سلامت کامل آماده مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال شوند.

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم افزود: تست کرونا هم از تمام اعضای کادر و بازیکنان تیم گرفته شده و خدا را شکر نتیجه آزمایش همه آنها منفی بود، در مجموع بازیکنان از نظر بدنی در وضعیت خوبی هستند و همه با انگیزه و روحیه بالا آماده بازی روز دوشنبه آینده با ذوب آهن اصفهان می شوند.

وی با قدردانی از کادر فنی و بازیکنان این تیم به خاطر برگزاری منظم و با برنامه تمرینات، خاطرنشان کرد: هیچ یک از بازیکنان مصدوم نیستند و بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستند تا آمادگی خود را بهتر از مرحله قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر آماده مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال

شیمیدر آماده مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال