مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-17پزشكي

شب یلدا نباید افزایش انفجاری کرونا را زمینه ساز شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: شب یلدا نباید به افزایش انفجاری کرونا تبدیل شده و نگرانی های ما را بیش از گذشته نمایان کند.

- رضایی بنا 27 آذر در جلسه قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: ما شیب ملایم نزول بیماری کرونا را در استان شاهد هستیم اما همچنان وضعیت این اپیدمی بسیار خطرناک به نظر می رسد که کوچکترین قصور و کوتاهی می تواند بزرگترین آسیب ها را به همراه داشته باشد.

وی تعداد بیماران بستری کرونا را در استان حدود 393 نفر اعلام کرد و گفت: ما اگر نتوانیم برنامه های شب یلدا را به درستی مدیریت کنیم و از دورهمی ها و تجمعات پرهیز نداشته باشیم، امکان بازگشت به شرایط انفجاری کرونا در هفته های آینده وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: در کنار این امر باید از حضور در بازار و خرید متراکم در مغازه ها به شدت پرهیز کنیم چرا که یکی از عوامل شیوع بیماری کرونا در این ایام تجمعات و حضور خانواده ها در بازار و مکان های سرپوشیده است که نگرانی ها را چندین برابر کرده است.

رضایی بنا وضعیت اکثر شهرهای استان را نارنجی و زرد اعلام کرد و افزود: ما شهر با وضعیت قرمز در استان نداریم اما کوچکترین بی احتیاطی ما می تواند بزرگترین خسارت و حسرت را بر دل ما بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب یلدا نباید افزایش انفجاری کرونا را زمینه ساز شود

شب یلدا نباید افزایش انفجاری کرونا را زمینه ساز شود