مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-17اجتماعي

جشن تکلیف برای 9800 دانش آموز سمنانی برگزار شد


مدیرکل آموزش وپرورش سمنان بابیان اینکه جشن تکلیف برای 9 هزار و 800 نفر دانش آموز سمنانی برگزار شد، گفت: این مراسم با توجه به شرایط کرونا به صورت غیرحضوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی صبح پنج شنبه در بیست و نهمین اجلاس ویدئو کنفرانسی استانی نماز با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به محدودیت های ایجادشده برای 9 هزار و 800 دانش آموز دختر و پسر در استان جشن تکلیف به صورت غیرحضوری برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم از طریق سیمای استان در راستای حفظ سلامت دانش آموزان برگزار شد.

وی بابیان اینکه پنج هزار دانش آموز دختر و چهار هزار و 800 دانش آموز پسر در سال تحصیلی جاری به سن تکلیف رسیدند، افزود: شعار بیست و نهمین اجلاسیه سراسر نماز در سمنان پیوند خانه، مدرسه و مسجد است.

تجهیز 150 نمازخانه مدارس استان سمنان مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح پیوند خانه، مدرسه و مسجد 620 مدرسه در استان که هم جوار با مسجد بودند ساماندهی شدند، تصریح کرد: این در حالی است که 150 نمازخانه مدارس نیز در طول سال تحصیلی 98 و 99 با همکاری اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان تجهیز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تکلیف برای 9800 دانش آموز سمنانی برگزار شد

جشن تکلیف برای 9800 دانش آموز سمنانی برگزار شد